From the Author

noneIlmi Ahmad, a professional motivator. Co-founder of PROQUEST. A Blogger fan.
Email me at enduringclarity@gmail.com or, Contact me through Skype: Ilmi Ahmad

COPYRIGHT & USAGE: All of my entries I posted here are free to copy for any type of personal or commercial use. All I ask is just to give me a credit link as its author.

Saturday, October 01, 2011

Pandang Fikir, Timbang Rasa

As-salamu’alaikum, salam perpaduan. Salam fikir rasa. Agak lama juga rasanya meninggalkan medan blogging ini jika dilihat entri terakhir saya dalam blog ini. Namun usah kita bicarakan perkara yang telah berlalu. Kini saya telah kembali, namun dengan ruang dan pola fikir yang agak berbeza dan insyaAllah lebih dekat lagi kepadaNya.

Kenapa Fikir Rasa?

Pada tika rasa untuk kembali ber’blogging’ ini kembali, terfikir saya bagaimana mahu mencorakkan blog ini semula. Lantas lahirlah Fikir Rasa. Inilah tulisan yang bersandarkan pandang fikir dan timbang rasa saya dalam hal-hal dan isu-isu yang saya kira perlu dan mampu saya lontarkan di ruang ini.

Azam saya moga akan istiqamah dan komited dalam “perjuangan” kecil di ruang kecil ini. Inilah medan saya, Ilmi Ahmad, FIkir Rasa. Jazakallah.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More